Az MNB összesen több mint 28 millió forint bírságot szabott ki az UniCredit Bankra.
Közel Debrecen méretű felhasználótáborral ünnepli harmadik születésnapját a CIB Bank mobilalkalmazása, amelyet továbbra is egyenleglekérdezésre és eseti átutalásra használnak a leggyakrabban. A felhasználók havonta átlagosan 13-14 alkalommal lépnek be az alkalmazásba.
Három évvel ezelőtt startolt el a CIB Bank mobilapplikációja, amelyet 2016-ban, indulása után öt nappal már 1300-an töltöttek le. A CIB anyabankja, az Intesa Sanpaolo hálózatában elsőként Magyarországon kipróbált megoldás még abban az évben kiérdemelte az év mobilalkalmazása címet a Mastercard Az év bankja versenyen. Az indulás után három évvel, 2019 februárjában a mobilapp felhasználóinak száma átlépte a 200 ezres határt. Az alkalmazást használó ügyfelek továbbra is igen aktívak: 70 százalékuk havonta legalább egyszer belép az alkalmazásba, de az átlag a 13-14 látogatás egy hónapban. A legintenzívebb nem meglepő módon a fizetési időszak: a hónap első tíz napjában lépnek be a legtöbben, főleg hétköznap délelőttönként. A döntő többség az egyenlegét ellenőrzi, a második legyakrabban használt funkció pedig az eseti átutalás. Miközben a nők és a férfiak aránya meglehetősen kiegyenlített (47%, illetve 53%), a felhasználók többsége vidéki (65%) és 35 év feletti (70%).
Első mérföldkő: 100 ezer felhasználó
A 100 ezres felhasználói álomhatárt bő egy éves korára érte el az alkalmazás, amelynek letöltői javarészt már akkoriban is aktív felhasználók voltak. Háromnegyedük rendszeresen, minden hónapban legalább egyszer belépett az appba, amely folyamatosan további funkciókkal bővült: elérhetővé vált a napi kis összegek megtakarítását lehetővé tevő, akkor még Dayposit, ma már #withSAVE nevű szolgáltatás, valamint az akár 7 perc alatt megkapható, az appon keresztül teljesen online igényelhető személyi kölcsön. Utóbbi már az első hónapban elérte az összes folyósítás 8%-át (jelenleg pedig már a folyósítások negyede mobilappon történik).
A digitalizációs program 2017 szeptemberében érkezett újabb mérföldkőhöz. Az ekkorra már több mint 126 ezres felhasználói táborral rendelkező, átlagosan 2,5 másodpercenként meglátogatott alkalmazást modellként használva indították el a bank reszponzív internetbanki felületét, a CIB Bank Online-t, amely az applikációban már megismert és elfogadott felépítést és funkciókat követte.
Több mint ezer teljesen online igényelt személyi kölcsön
2018 áprilisában már az ezredik személyi kölcsönt igényelték a mobilappon keresztül, amelynek átlagos összege megközelítette a bankfióki igénylések szintjét.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Egy félévvel később ismét új funkciókat kapott az alkalmazás, amelyet akkor már 180 ezren használtak. A hazai piacon úttörőnek számító #withPAY lehetővé tette az utalást a bankszámlaszám ismerete nélkül, telefonszám alapján, de a megújult applikációban kezelhetővé váltak a befektetések és a betétlekötések, láthatók lettek a biztosítások, elérhetővé vált a SEPA átutalás. Az alkalmazás, melyet mára már több mint 200 ezer felhasználó töltött le, folyamatosan új funkciókkal bővül majd a következő időszakban is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.