Egy brazil nő kedden egy bankfiókba tolta nagybátyja kerekesszékben, hogy hitelt vegyen fel a nevében.
A Budapest Bank a prémium és privátbanki szegmensben kiváló eredményeket ért el a tavalyi évben, részben az új, diverzifikált portfóliókra alapuló stratégiájának köszönhetően. A tapasztalatok szerint az ügyfelek részéről jelentős az igény a személyes találkozókra, így fontos, hogy színvonalas, modern környezetben fogadhassák őket a személyi bankárok. Erre kínál tökéletes környezetet a Fotex Pláza Irodaházban megnyílt új prémium és privátbanki központ.
Új, exkluzív banki központot nyitott a Budapest Bank kifejezetten a prémium és privátbanki ügyfelei számára a Fotex Pláza Irodaházban (1126 Budapest, Nagy Jenő utca 12., 3.em.), ahol az ügyfelek elegáns, modern környezetben, előre megbeszélt időpontban egyeztethetnek a bankárukkal. Az új helyszínen nyolc különálló tárgyaló és egy fogadószoba található, amelyekben négy személyi bankár, egy szenior prémium specialista tanácsadó, három prémium specialista tanácsadó, valamint két asszisztens várja majd az ügyfeleket.
- mondta el Czalbert László, a Budapest Bank prémium és privátbanki vezetője. "Az elmúlt hetek történései ellenére a Budapest Bank modellportfólió-szemléletének köszönhetően a részvénypiaci árfolyamesések jóval kisebb mértékben éreztetik a hatásukat az ügyfeleink, és így a privát-, illetve prémium banki szegmensek teljes portfólióján. Ha pedig újra beindul a gazdaság, ismét a személyes tanácsadásé lesz a főszerep ezen a területen, ami központi szerepet játszik abban, hogy az ügyfeleink a számukra legjobb befektetési döntéseket hozzák meg."
A Budapest Bank az elmúlt évben teljesen átdolgozta prémium- és privátbanki üzletágának működési struktúráját és értékajánlatát annak érdekében, hogy egyéni befektetési időtávon és a kockázatvállalási hajlandóságon alapuló diverzifikált portfóliókat dolgozzon ki ügyfelei számára. Az átalakítás sikeresnek bizonyult: a privát- és prémiumbanki szegmensben kezelt vagyon együttesen 5,1%-kal, ezen belül a privátbanki vagyon pedig 10,9%-kal nőtt 2019-ben. A kiváló eredményt a szakma is elismerte, mivel a bank tavaly harmadik helyen végzett a Mastercard - év bankja pályázatán "Az év prémium banki szolgáltatása" kategóriában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza