Eddig mintegy 1,2 millió épület lehetett jogosult a támogatásra, ez a szám azonban a feltételek megváltoztatásával nagyságrendileg 2,2 millióra emelkedhet.
Miközben a fiatalok 32 százaléka mielőbb elköltözne a "mamahotelből", 58 százalékuk még csak tervezgeti a kirepülést a szülői házból, de nem ezt tartják most a legfontosabb kérdésnek - áll a K&H ifjúsági indexében.
A fiatalok, azaz a 19-29 éves korosztály közel fele-fele arányban él jelenleg a szüleivel vagy önállóan. A K&H ifjúsági indexe szerint a szülőkkel élő fiatalok 58 százaléka kivár, ők azt mondták, hogy előbb-utóbb szeretnének elköltözni, de nem ez a legfontosabb kérdés most az életükben, ugyanakkor 10 százalékuk még élvezné a "mamahotelt".
Nézz kürül a Pénzcentrum
Személyi Kölcsön kalkulátorában, ahol kiválaszthatod a számodra
legkedvezőbb ajánlatot
A jelenleg szüleikkel egy háztartásban élő fiatalok 32 százaléka kiemelten fontosnak tartja, hogy a lehető leghamarabb önálló életet teremtsen, azaz elköltözzön. Utóbbi körbe tartozó fiatalok 58 százaléka albérletbe menne, 37 százalékuk pedig saját lakás vásárlását tervezi, 5 százalékuk pedig a partneréhez vagy más családtaghoz költözne.
A K&H ifjúsági indexéből kiderül az is, hogy a fiatalok 17 százaléka egyébként három esztendőn belül vásárolna lakást. Túlnyomó részük - 74 százalékuk - kisebb-nagyobb mértékű hitel segítségével finanszírozná a lakásvásárlást.
A K&H ifjúsági indexéből kiderül az is, hogyan látják a helyzetüket a lakáspiacon. A fiatalok 58 százaléka úgy látja, hogy a helyzetük nem változott egy lakáshitel-felvétel szempontjából. Ezzel szemben 16 százalékra csökkent azoknak az aránya, akik úgy látják, hogy most könnyebb a helyzetük. Az érintettek több mint negyede, 26 százaléka pedig azt, hogy a mostani helyzetben nehezebben engedhetne meg magának egy lakáshitelt.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Bemutatták a speciális, hadseregeknek szánt robotkutyát
- Bóka János az Arénában: igazodás vagy újraegyesítés, ez az unió nagy kérdése
- Megtámadták a Párbeszéd három aláírásgyűjtő standját, feljelentést tettek
- Közel 40 méterrel szárnyalta túl a síugrás világcsúcsát az olimpiai bajnok
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon