Tulajdonos: DrAgy, létrehozva: 2015. február 9., hétfő 0:00
Csak egy megjegyzés: A "baromi okos magyar nép" nem a szolgáltató multikat védte meg, hanem a saját zsebét, mert a bankadóhoz, a csekkadóhoz a különadókhoz hasonlóan a netadót is simán áthárították volna a felhasználókra, ahogy az már a legtöbb esetben is megtörtént.
A közlekedési szabályokat a többség betartja, és még többen tartanák be, ha ésszerű lenne a közlekedés szervezése. És itt nem csak a 4 sávos, keresztutca nélküli főúton kihelyezett 30-as táblákra gondolok, amelynek semmilyen látható indoka nincs, és hónapok óta díszíti az út szélét és ahol előszeretettel trafiznak derék rendőreink. Vanmég néhány hasonló. ...
Válasz erre | Előzmény
Igen, a kormányzat el akarta nyomorítani az embereket, ezért vállalta az EU-val és a nemzetközi szervezetekkel a sok konfliktust bankadó, a hitelesek megsegítése és a rezsicsökkentés miatt.
Ezért vállalta az úgynevezett internetadót, hogy a nagy cégek és ne az emberek fizessenek, de ez a baromi okos magyar nép egyből megvédte az internet szolgáltató multikat, hadd fizessenek a magyarok.
Pedig milyen baromság, ha korlátozzák az embereket a száguldásban és arra kényszerítiuk, hogy betartsák a közlekedési szabályokat, mert az is csak a kormánynak jó és az egyszerű kisembernek rossz!
Hol élsz te Angyalom, nézzél már ki a fejedből!
Válasz erre | Előzmény
Ha ez így lenne akkor nem lehetne büntetni magyar országon nem a megelőzés a cél hanem a bírságolás!! Ebben nagyon jók vagyunk. A kormány nagyon érti hogyan kell a kis embereket megnyomorítani,még lejjebb taszítani az amúgy sem magas életszínvonal legaljára hogy,azután jöjjön a nyomor mert,a kormányzat csak ehhez ért de,nagyon!!
Válasz erre | Előzmény
Való igaz ha,valaki felelősen közlekedik az figyeli a gyalogos átkelő lámpát és ha,az villog akkor várható mp-n belül a sárga fény majd a piros. tehát a gyalogos átkelő lámpája jó tájékozódási lehetőség a sárgán vagy,piroson való áthajtás megelőzésére. Egyébként meg valóban elő van írva a B.M. közlekedés rendészetnek hogy,éves szinten mennyi bírságot kell behajtaniuk hogy,az év végi premizálást megtudják oldani. Kérdés kik veszik fel a prémiumot?!
Válasz erre | Előzmény
Több országban így van.
Villogjon a zöld a végén, aki akar lassít és megáll.
Válasz erre | Előzmény
A témában legmagasabb rendű jogszabály a KRESZ 9.§ (1) bekezdés C pontja. Betű szerint:
KRESZ 9.§ (1)
c) a kör alakú, valamint a nyilat vagy kerékpárt mutató folyamatos sárga fény a forgalom irányának megváltozását jelzi: az útkereszteződésnél - a kijelölt gyalogos átkelőhely, illetőleg a megállás helyét jelző útburkolati jel, ezek hiányában a fényjelző készülék előtt - meg kell állni; ha azonban biztonságosan megállni már nem lehet, az útkereszteződésen mielőbb át kell haladni;
Ezzel szemben már 2014-ben is bírságoltak a rendőrök sárga jelzésen áthaladókat, vagyi, felülbírálták a rendeletet, hogy minél hatékonyabb legyen a pénzbehajtás. ...
Válasz erre | Előzmény
Szerintem sem a balesetek megelőzéséről szól a történet, hanem arról, hogy még több pénzt hajtsanak be, mert, hogy a rendőrség költségvetésébe be van tervezve a büntetésből behajtott pénz.
Válasz erre | Előzmény
És a szlovák rendszámú X6-os vagy a Floridai rendszámú E63 pontosan ugyanúgy fog menni és parkolni mint eddig..
Válasz erre | Előzmény
Fontos információk a sárgával kapcsolatban: http://www.sonline.hu/somogy/kek-hirek-bulvar/a-video-nem-eleg-torvenytelen-a-sargan-athajtok-birsagolasa-419241
Amúgy egyetértek azokkal, akik több balesetet jósolnak. És akkor már nem ártana egy vonalat felfesteni ennyi bevételből, hogy ha mondjuk egy személyautót x helyen ér a sárga, akkor a megengedett sebességhatáron hol kell kezdenie fékezni. Legyen mondjuk még egy vonal a teherautóknak, kamionoknak és külön a motorkerékpároknak, hogy a végén olyan kusza legyen minden útkereszteződés, hogy a stresszes vezető nagy bizonyossággal el tudjon követni valamilyen szabálysértést!
Ismerősömbe kétszer mentek eddig bele, mert megállt a sárgánál, miután egyszer már megbüntették érte. Azt mondta, le....ja, hogy mekkorát kell fékeznie, ő többet azon nem megy át. Az utakon is emberek vannak és nem robotok. Vannak gyengéik, kinek jobb a reflexe, kinek gyengébb, nem kihasználni kell a hibáinkat, hanem segíteni rajta és olyanná tenni a rendszert, hogy ne rettegjen senki vezetés közben, hogy egy ma még jelentéktelen tettéért holnap az egzisztenciája kerüljön veszélybe. Amúgy pl. sárga előtt villoghatna a zöld! Vagy akkor kevesebb bírság születne...???
Válasz erre | Előzmény
Ezek a szuper trafik már nagyon kellettek, így már nem is lesznek balesetek és az emberek már mielőtt a sárgát meglátják a zöldnél lassítani fognak! Balesetek számának csökkentése?! Ugyan már még több pénzt az államkasszába ennyi a lényeg...
Válasz erre | Előzmény
Ki mondta, hogy satufékkel kell megállni a sárgánál? Ha az orrod előtt vált sárgára, akkor nem fognak megbűntetni.
A legtöbb esetben (160 db VHKKEP kihelyezése országosan a fontosabb közlekedési csomópontokba), vannak előjelei a sárgára váltásnak, így indokolatlan az "orrom előtt vált sárgára". Próbáld ki, hogy odafigyelsz a vezetésre, egész új élményt ad.
Válasz erre | Előzmény
Az elképzelés még elfogadható is lenne, de ha az orrom előtt vált sárgára a lámpa és satuféket fogok, (ABS) akkor a mögöttem jövő belémszáll és totálkárosra töri az autómat. Ez jó a rendőrségnek? A sárgán áthaladás, a KRESZ szerint: ha féktávolságon belül jelenik meg, át kell haladni, hogy ne legyen baleset. Azért büntetnének, mert elkerülöm a balesetet? Eléggé furcsa hozzá állás. És egyáltalán nem közlekedés barát. ...
Válasz erre