2020. december 2. szerda Melinda, Vivien

Pénzcentrum fórum

Biztosítókat rohamoztak meg a magyarok a koronavírus miatt: ezt keresték ennyien (4)

Tulajdonos: obsitos, létrehozva: 2020. november 19., csütörtök 7:57

Kapcsolódó cikk itt...

chsaba54, 2020. november 19., csütörtök 21:35

" Egy termékhez kézzelfogható és nem kézzelfogható tulajdonságok is tartozhatnak. Utóbbira példa lehet egy szerviz / garanciális szolgáltatás, de igazából bármi, ami kiegészíti az eredeti terméket és valamilyen plusz értékkel ruházza fel. Ettől azt érezhetjük, hogy a pénzünkért többet kapunk.

A termékeket két nagy körbe csoportosíthatjuk:

Áru: ezek a kézzelfogható termékek, amikhez csatlakozhat kézzel nem fogható tulajdonság is.
Szolgáltatás: ezek a nem kézzelfogható termékek, amikhez kézzel fogható tulajdonság is társulhat."

Válasz erre | Előzmény

pmksz, 2020. november 19., csütörtök 13:51

A termék fogalma: Olyan áruk és szolgáltatások, amelyek a piaci igények kielégítését szolgálják.
A kettő között ez a különbség:
Termék: Kézzelfogható áru.
Szolgáltatás: Nem kézzelfogható áru.

Válasz erre | Előzmény

chsaba54, 2020. november 19., csütörtök 11:23

obsitos! Amit írtál, az a Te szellemi terméked. Amennyiben összeírod, ki is adhatod az eddigi hozzászólásaidat. Esetleg eladod, akkor Te is "terméket" forgalmazol. És sem az ügynökök, sem te nem fogtok meggazdagodni belőle. Nem kell raktárban tárolni, mint a fizikailag létező árukat.

Válasz erre | Előzmény

obsitos, 2020. november 19., csütörtök 7:57

A Biztosítóknak NINCSENEK TERMÉKEIK !!!
A termék kézzel fogható, raktárakban tárolható, üzemcsarnokokban előállított termék, ugye ???
Az "életági termék" a kisbaba, aki a hálószobában (alapesetben!) készül, rácsos ágyikóban tárolható, etetéskor kézben tartható! :-)
Ajánlataik vannak, haszonszerzés céljából a Biztosítóknak, jogi osztályaik vannak az ügyfelek ELLEN !!!!!!!

Válasz erre

NÉPSZERŰ
FRISS