Nem csillapodik a vörös-tengeri válság: újabb teherszállító hajóra támadtak a húszi lázadók
A jemeni húszi lázadók felelősek a görög zászló alatt közlekedő, amerikai tulajdonú teherszállító hajó ellen a hét elején elkövetett támadásért.
A jemeni húszi lázadók felelősek a görög zászló alatt közlekedő, amerikai tulajdonú teherszállító hajó ellen a hét elején elkövetett támadásért.
Az amerikai International Data Corporation honlapjára felkerült előzetes adatok szerint 67 millió személyi számítógépet szállítottak ki világszerte tavaly az utolsó negyedévben.
Az útdíjak, az üzemanyagok adója és a bérköltségek is nőnek, emelkednek a raktárbérleti díjak.
A magyar útdíj átlagosan 50-60%-kal, a német pedig 70-83%-kal kerül majd többe 2024-ben.
Az európai nemzetközi személy- és áruszállítás hamarosan végleg búcsút inthet az analóg tachográfoknak és az elavult, régi digitális menetíró készülékeknek.
A fuvardíjak 25-30 százalékkal kell hogy emelkedjenek januárban, ez valamilyen szinten meg fog jelenni a bolti árakban.
A két szakmai szervezet továbbra is aggályosnak tartja az egyoldalúan meghozott, a szakmai szempontokat figyelmen kívül hagyó útdíjstratégiát.
Akár ötödével is drágulhat az áruszállítás a Közúti Fuvarozók Egyesülete szerint, ami többek között a bolti árak emelkedését is eredményezheti.
Drámai helyzet felé közelít a hazai közúti fuvarpiac, zuhannak a hazai fuvarozók megbízásai.
675 ezer forintos, azaz jelenlegi árfolyamon átszámolva 1700 eurós bért ígér egy álláshirdetés, ami Ausztriába toboroz magyar munkavállalókat.
A Közúti Fuvarozási Árindex 2022 első félévében mintegy 22-23 százalékos növekedést mutat az előző év egészéhez képest.
A koronavírus-járvány és a jelenleg is zajló háború rávilágítottak a beszállítói láncok és a környezeti-társadalmi-vállalatirányítási (ESG) tényezőknek való megfelelés gyengeségeire
Jelenleg Európában 40%-kal kevesebb hivatásos kamionsofőr van, mint amennyi kéne, ráadásul elég magas az átlagéletkor is a szektorban.
Nőtt a személyszállítás és csökkent az áruszállítás az első negyedévben.
Egyre többen preferálják hazánkban a személyszállítási szolgáltatásokat és egyre kevesebb autó áll forgalomba.
A koronavírus-járványt a légiközlekedés és a turizmus sínylette meg a leggyorsabban és a legdrasztikusabban, ez a két iparág szenvedte el a legnagyobb károkat. Mi a helyzet most?
A hirdetési oldalakon már horror áron kínálják az adalékanyagot. Ám AdBlue-ból már csak azért sem érdemes felhalmozni, mert hamar megromlik, és az sem mindegy, hogyan tároljuk.
Az általános 4-5 nap helyett 4-5 hétre nőtt a konténerhez jutás időtartama. A járvány miatt a kínai gazdaság sem működött teljes kapacitással.
Egy friss, hajózásbiztonsági riport szerint tavaly 49 nagy méretű hajó veszett oda világszerte.
A közlekedőket érinti.