Elegük van a vásárlóknak, hogy így próbálják megvezetni őket a boltok: most az asztalra csaphatnak
Összekavarja és frusztrálja a vásárlókat a zavarba ejtő, véget nem érő zöld címkék és állítások tengere.
Összekavarja és frusztrálja a vásárlókat a zavarba ejtő, véget nem érő zöld címkék és állítások tengere.
Amali Bunter, a Lidl Németország fenntarthatósági vezetője egy interjúban beszélt arról, milyen célokat tűzött ki a vállalatcsoport, amelyeket el szeretnének érni 2030-ra.
Európai Fogyasztóvédelmi Szervezet (BEUC) és 13 ország tagszervezetei, köztük a Tudatos Vásárlók Egyesülete panaszt nyújtottak be az Európai Bizottsághoz és a fogyasztóvédelmi hatóságok hálózatához.
Semmiképp ne az alapján döntsünk, hogy melyik porszívó hány wattos, olvasd el a terméktesztet!
Hajlamosak vagyunk megfeledkezni róla, azonban ez az egyik alapja a tudatos és eredményes öngondoskodásnak, sőt, akár a nyugdíjas évekre való felkészülésnek is.
Örök tanulságnak mutatkozik, hogy nem javasolt csak ár alapján választani, mert a legjobban teljesítő termékek között is találunk olcsóbb és drágább áron elérhető naptejeket.
A legtöbben a cukrot iktatják ki étrendjükből, feltehetően a diabétesz vagy annak veszélye miatt.
Az elmúlt években egyre nagyobb lett az igény a környezettudatosság és a fenntartható fejlődés iránt, amelynek egyik fontos része az ökológiai gazdálkodás.
Milyen lépésekben vegyünk mosógépet, mosogatógépet, hűtőszekrényt vagy épp mobiltelefont?
Megdöbbentő a vásárlások visszaviteli aránya, amely a tudatos vásárlói magatartás hiányát mutatja a lakosság körében.
A szakértők az idei évben is dinamikus növekedést várnak a hazai lízingpiacon, amiben ezúttal is jelentős szerep juthat a támogatott konstrukcióknak.
A Tudatos Vásárló tesztek eredménye szerint gy márkán belül nem mindig a legmagasabb árú végez az élen az összesített eredményekben.
Idén 51%-ra emelkedett a megszegett fogadalmak aránya, viszont a botlás nem feltétlenül jelenti a tervek feladását.
Minden harmadik ember legalább háromféle szolgáltatásra is előfizet, de csupán kétharmaduk érzi úgy, hogy valóban kihasználja az adott szolgáltatást.
Számos vállalkozás versenyez egymással különböző akciókkal, hogy minél nagyobb bevételre tegyenek szert. Azonban komoly feladatot jelent veszteség és büntetés nélkül versengeni.
Spórolni ugyan a jelenlegi inflációs környezetben jó és okos dolog, csakhogy a tudatosság már egy egész más kérdés.
A magyarok döntő többsége tudatos vásárlónak tartja magát, ennek ellenére honfitársaink 59%-a dob ki élelmiszert, ráadásul 23% kifejezetten sokat.
A magyarok 55%-a érdeklődik a bankkártyához kapcsolódó karbonlábnyom-mérés iránt.
A napokban kezdődik az iskola, ami egyszerre izgalmas és nyugtalanító érzés a mostani, folyamatosan változó világunkban.
Egy friss kutatás szerint a 19-29 éves korosztály tagjainak mindössze 20 százaléka nem takarékoskodik, míg havi rendszerességgel 47 százalék spórol.