Meg vannak számlálva a Temu és a Shein napjai? Bajba kerülhet a H&M, Primark, Zara is
Egy friss elemzésben azt vizsgálták, mi vezetett el a fast fashion cégek dominanciájához és meddig tarthat a terjeszkedés.
Egy friss elemzésben azt vizsgálták, mi vezetett el a fast fashion cégek dominanciájához és meddig tarthat a terjeszkedés.
Egyre több magyar fizet mobillal, de a webkártyák népszerűsége is az egekben van - ezt tárta fel egy új kutatás.
A legtöbben idén is notebookot, mobiltelefont, okoseszközt, háztartásigépet, vagy tévét rendelnek részletre.
2023-ban a magyar internetezők 80 százaléka vásárolt legalább egy terméket online. A legtöbben, 47 százalékuk ruhát vagy cipőt.
A szakértő szerint ha nem sikerült megfékezni a Temu térnyerését, az magyar munkahelyek ezreit sodorhatja veszélybe.
A mostani - az utánvétes csomagátvétellel és a Rossmann-ajándékkártyával történő fizetéssel kapcsolatos - változás rengeteg vásárlót érinthet.
Az áruház fő kitörési pontja, hogy az alacsony árai miatt bárkinek hozzáférhető, cserébe a vásárlók hajlandók elnézni a gyenge minőséget.
A jeles naphoz közeledve nemcsak a virágrendelések száma növekedett közel 60 százalékkal, de a szexjátékoké is.
Az új felületen bolti áron válogathatunk több különböző kiskereskedő termékeiből egyetlen vásárlás során, a csomagot egy futár viszi házhoz, akár néhány órán belül.
Több mint 200 ezerre emelkedett a 13 ezer terméket kínáló SPAR online shop felhasználóinak száma öt év alatt.
új lendületet a házhoz szállítások fejlődésének 2024-ben a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás.
A vásárlói panaszok azt mutatják, hogy a hamis webshopokról rendelt és kifizetett termékek sosem érkeznek meg.
Az érintett hazai e-kereskedelmi cégek 41 százaléka a tavalyinál kisebb karácsonyi forgalommal kalkulál.
A kiberbűnözők törekednek arra, hogy kihasználják a megnövekedett forgalmat.
A feltörekvő marketplace, az Extra-Market tulajdonosai arra számítanak, hogy az EMAG hamarosan elveszíti piacvezető szerepét. Hogy miért, arról részletesen beszéltek az interjúban.
Az ESET kiberbiztonsági szakértői összegyűjtötték a leggyakoribb átveréseket, amikkel a csalók próbálkoznak a Black Friday-szezonban.
Előfordul, hogy az év végi szezon legerősebb napjaiban a csomagvolumen akár az éves átlag kétszeresére nő.
A magyarok egyre szívesebben kérik automatába vagy csomagpontra a küldeményeket.
A Black Friday miatt megszaporodhatnak az online csalások, sms átverések, trükkös adatlopások.
A közelgő Black Friday és karácsonyi időszakban az online vásárlók megfelelő kiszolgálása a kereskedők elemi érdeke.