Fontos határidő közeledik a magyar lakástulajoknak: sok pénztől eshet el, aki nem lép időben
A lakásbiztosítási kampány harmadik hetében 19 százalékkal nőtt az új kötések száma az egy héttel korábbihoz képest.
A lakásbiztosítási kampány harmadik hetében 19 százalékkal nőtt az új kötések száma az egy héttel korábbihoz képest.
Várhatóan még több mint 100 ezer további lakástulajdonos vált az utolsó tíz napban szerződést.
A Netrisk adatai szerint a lakásbiztosítási kampány első hetéhez képest a másodikban 27 százalékkal nőtt a szerződéskötések száma, volt akinek a 20 éves szerződése újult meg.
Ebben az időszakban a lakásbiztosítással rendelkezők térítésmentesen felülvizsgálhatják és újraköthetik szerződéseiket.
Az első hazai lakásbiztosítási kampány első harmadának tapasztalatairól tartott sajtótájékoztatót a FBAMSZ.
A Netrisk adatai szerint naponta 15-ször annyian számolják, és kötik újra a lakásbiztosításukat, mint egy átlagos márciusi hónapban köszönhetően a lakásbiztosítási kampánynak.
Az albérletben élőknek, pontosabban a bérlőknek és a tulajdonosoknak is érdemes figyelniük a márciusi lakásbiztosítási kampányra.
Megnövekedett az ügyfélforgalom a lakáskampány miatt, kötésnél a személyes, felmondásnál az online ügyintézést preferálják az ügyfelek - derül ki a Groupama Biztosító Zrt. közleményéből.
A mintegy 3,3 millió lakásbiztosításnak az óriási többsége, 87 százaléka alulbiztosított. De mekkora veszélyt is jelent ez a gyakorlatban?
Fontos, hogy az új szerződés megkötését az előző megszűnéséhez igazítsuk, elkerülve ezzel, hogy házunk, lakásunk biztosítatlan maradjon.
A lakásbiztosítási kampánnyal kapcsolatos sajtóbeszélgetést rendezett a Netrisk biztosítási portál.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Alapjaiban rengeti meg a kormány a lakásbiztosítások piacát azzal, hogy idén márciusban először elindítja az egyhónapos felmondási lehetőséget.
Idén is elindítja Tudatos Vásárlás kampányát a Provident Pénzügyi Zrt., a vállalat ugyanis fontosnak tartja, hogy a pénzügyi tudatosság kulcsfontosságú legyen a hétköznapjainkban.
Későn indult az oltási kampány, a Covid-járvány fokozódni fog Rusvai Miklós virológus szerint. A szakember azt javasolja, hogy a rizikócsoportba tartozók vegyék fel az oltást.
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató a hideg évszakban tapasztalható nehézségekre, közlekedési kihívásokra és váratlan helyzetekre fókuszál közlekedésbiztonsági kampányában.
A „kampányos” személyautók esetében az átlagdíj valamivel több mint 32 ezer forint volt, ami éves szinten 15 százalékos emelkedést jelent,
Több mint 80 ezer kötelező biztosítást cserélhetnek le az év végi kampányban a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége szerint.
Második lett a fröccs, ezt minden harmadik megkérdezett sorolta saját ízlése szerint az első helyre, a harmadik pedig a bor- és pezsgőkoktél lett.
Ha egymás mellé tennénk mind a 2800-at, az Atlanti-óceánig is eljuthatnánk; utunk során pedig tökéletesen kirajzolódna egy a magyar társadalomról szóló szubjektív látlelet.