Nagy veszélyben a magyar gyerekek egészsége: érdemes messziről kerülni az ilyen játszótereket?
A gumigranulátum nemcsak az emberi szervezetre, hanem a környezetre is káros.
A gumigranulátum nemcsak az emberi szervezetre, hanem a környezetre is káros.
A legtöbben munkába járásra is használják az autójukat, ezért fontos a reggeli aszfalt, illetve levegő hőmérséklete - ez még túl hideg a nyáriguminak.
Több helyen is megjelent, hogy a villanyautók üzemben tartói a megszokott periódusnál gyorsabban kényszerülnek új abroncsokat venni. De valóban így van?
Az európai abroncspiac eladásai mindegyik piaci szegmensben csökkentek, egyedül a személyautókra szánt gumiabroncsok esetében nem, ám az is csak a téli időjárásnak köszönhető.
Baleset ért egy szabályosan közlekedő mentőt Zuglóban: az egység épp a kórház felé tartott egy beteggel, amikor egy autó megcsúszott fékezéskor és a mentőnek ütközött.
Magyarországon is problémát jelent az illegális hulladéklerakás, amely ellen a szakember szerint megelőzéssel és tájékoztatással lehet a leghatékonyabban küzdeni.
Idén is november 1-jétől hatályos Ausztriában az úgynevezett helyzettől függő gumiabroncs-kötelezettség, aki elmulasztja sokat fizethet.
Október elsejétől kötelező külön gyűjteni a hulladékká vált gumiabroncsokat, amiket a MOHU MOL Zrt. és alvállalkozói, valamint a gumiabroncs forgalmazók térítésmentesen átvesznek.
Az elhasználódott gumiabroncsokat októbertől ingyenesen lehet majd leadni, emellett a használt sütőolaj és a textilhulladék elkülönített gyűjtését is biztosítja a MOHU MOL Zrt.
A gumiipari szakemberek egyetértenek abban, hogy az abroncsok élettartama 10 év.
A drágulást az infláció, a rezsiárak emelkedése és az alapanyagárak növekedése okozza - erre pedig a szakiknak nincsen ráhatása.
Hiába az erősödő forint, a téli rezsiszámlák kiegyenlítéseként ismét kénytelenek árat emelni a gumiszervizek.
A személygépjármű-abroncsok iránti piaci kereslet Magyarországon közel azonos szintet ért el, mint 2019-ben.
E hét közepétől már számítani lehet arra, hogy a hőmérséklet csak ritkán megy napközben hét fok fölé, ami fontos határnap az autósoknak.
Elkészült az ADAC 2022-es nagy téligumi-tesztje, amelyben ezúttal 33 terméket próbáltak ki. Mutatjuk az eredményeket: tényleg a márkás a legjobb?
Sokan autóval indulnak neki a nyaralásnak, de sajnos nem ritka, hohy az elhasználódott, elhanyagolt gumiabroncsokat nem cserélik le indulás előtt, ami bajhoz vezethet.
Bár a négyévszakos abroncsok piaci részesedése folyamatosan növekszik, azért a legtöbb autós még mindig két szettet használ az autózáshoz; egy nyárit és egy télit.
Felmerül az a kérdés is, hogy takarékossági okokból lehet-e keverni a téli és nyári mintázatot? A válasz: nagyon nem...
Így befolyásolja az orosz-ukrán konfliktus az európai gumiipart, illetve abroncsgyártást.
Gumiabroncs-kereskedelemmel foglalkozó, adócsaló bűnbandát számoltak fel