Legendás kávéház nyitott újra Budapesten: ennyiért ehetsz-ihatsz a főváros szívében
A legendás Gundel étterem után a történelmi Centrál Kávéház is újraéledt 2022-ben.
A legendás Gundel étterem után a történelmi Centrál Kávéház is újraéledt 2022-ben.
Bod Péter Ákos szerint a felgyűlt államháztartási bajok miatt attól kell tartanunk, hogy 2024 végére ismét rákapcsol az áremelkedés.
Az idei első negyedévben szinte ugyanannyi motorbenzin és 3,1 százalékkal kevesebb gázolaj fogyott Magyarországon.
Közép-Kelet-Európa gazdaságai 2024-ben 2,6 százalék körüli, míg 2025-ben 3,0 százalék körüli növekedést fognak elérni, a növekedés lakosságifogyasztás-vezérelt lehet.
Visszaesés volt tapasztalható a hazai háztartásigép-piacon tavaly, a 2022-es adatokhoz képest jóval kevesebb készülék talált gazdára a GFK adatai szerint.
A húsvét az év egyik kiemelkedő időszaka csokoládéfogyasztás szempontjából Magyarországon még Mikulás napját is megelőzi.
A Nestlé a mai napon bejelentette, hogy értékesíti a BOCI, a MELBA és a PÁRIZSI KOCKA védjegyeit a Cerbona számára.
Több soron változnak az értékesítési feltételek a Nespresso Boutique-okban, melyek április 4-től minden vásárlást érintenek majd.
Iparági előrejelzések szerint a globális e-kereskedelem előfizetéses modellje évente 50 százalék felett bővül.
Megnézték, hogy a növényi alapú tejek otthoni előállítása gazdaságosabb-e, mint a boltban kapható változatok vásárlása.
Sokan aktívan próbálnak megbirkózni a pénzügyi kihívásokkal, és számos intézkedést tesznek a költségvetésük rendezése érdekében.
2024-ben az egy főre jutó fogyasztás elérheti ismét a 0,28 kg/fő/év szintet, amiben az éttermeknek nagy szerepe van.
2024. februárban a fogyasztói árak átlagosan 3,7%-kal haladták meg az egy évvel korábbiakat.
Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu.
A 2021-es felhasználásnál 2,5 milliárd köbméterrel kevesebb gázt fogyasztottunk tavaly.
A magyar lakosság fogyasztási szintje az egyik legalacsonyabb az Európai Unióban, pedig a relatív fejlettségünk alapján nem ez lenne logikus.
Eszement összeget, csaknem 400 milliárd forintot hagytak külföldön tavaly a jellemzően bevásárlási céllal rövid külföldi kirándulásra induló magyarok.
,
Általában 2-3 órát töltenek el a vevők a bevásárlóközpontokban a kuponos akciók kedvéért – derül ki az Etele Plaza felméréséből.
Míg az EU-ban 140, hazánkban 240 százalékkal emelkedtek az árak húsz év alatt. Az infláció miatt a fogyasztás is komoly mértékben bezuhant Magyarországon.