Így jutunk el a kakaóbabtól a csokinyúlig: ennyibe kerül idén húsvétkor a kedvenc édességünk
A húsvét az év egyik kiemelkedő időszaka csokoládéfogyasztás szempontjából Magyarországon még Mikulás napját is megelőzi.
A húsvét az év egyik kiemelkedő időszaka csokoládéfogyasztás szempontjából Magyarországon még Mikulás napját is megelőzi.
A Nestlé a mai napon bejelentette, hogy értékesíti a BOCI, a MELBA és a PÁRIZSI KOCKA védjegyeit a Cerbona számára.
Több soron változnak az értékesítési feltételek a Nespresso Boutique-okban, melyek április 4-től minden vásárlást érintenek majd.
Iparági előrejelzések szerint a globális e-kereskedelem előfizetéses modellje évente 50 százalék felett bővül.
Megnézték, hogy a növényi alapú tejek otthoni előállítása gazdaságosabb-e, mint a boltban kapható változatok vásárlása.
Sokan aktívan próbálnak megbirkózni a pénzügyi kihívásokkal, és számos intézkedést tesznek a költségvetésük rendezése érdekében.
2024-ben az egy főre jutó fogyasztás elérheti ismét a 0,28 kg/fő/év szintet, amiben az éttermeknek nagy szerepe van.
2024. februárban a fogyasztói árak átlagosan 3,7%-kal haladták meg az egy évvel korábbiakat.
Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu.
A 2021-es felhasználásnál 2,5 milliárd köbméterrel kevesebb gázt fogyasztottunk tavaly.
A magyar lakosság fogyasztási szintje az egyik legalacsonyabb az Európai Unióban, pedig a relatív fejlettségünk alapján nem ez lenne logikus.
Eszement összeget, csaknem 400 milliárd forintot hagytak külföldön tavaly a jellemzően bevásárlási céllal rövid külföldi kirándulásra induló magyarok.
,
Általában 2-3 órát töltenek el a vevők a bevásárlóközpontokban a kuponos akciók kedvéért – derül ki az Etele Plaza felméréséből.
Míg az EU-ban 140, hazánkban 240 százalékkal emelkedtek az árak húsz év alatt. Az infláció miatt a fogyasztás is komoly mértékben bezuhant Magyarországon.
A fogyasztók kétharmada tudja, hogy miként állhatna át zöld energiára, csak éppen nem akar több pénzt vagy időt szánni erre
Az Európai Bizottság azt ajánlja, hogy az uniós tagállamok az ellátás biztosítása és a piacok stabilizálása érdekében továbbra is takarékoskodjanak a gázzal.
2024-ben is fennmaradhat a gyenge fogyasztói hangulat Európában. A vásárlók inkább az alacsonyabb árak felé orientálódnak és halasztják a nem létfontosságú kiadásaikat.
A magas Áfa csökkentésével lehetséges lenne alacsonyabb árakat elérni, így nőhetne a kereslet és közvetve az életszínvonal.
Az inflációs időszakban túl drágává váltak, ezért visszafogja árainak növelését a Danone és a Nestlé. Céljuk, hogy a vásárlók visszatérjenek hozzájuk a saját márkás termékektől.