Itt a friss toplista: ezek a legolcsóbb új autók Magyarországon 2024 februárjában
Valamelyest átalakult a legolcsóbb Magyarországon kapható új autók toplistája, de a dobogón változás nem történt.
Valamelyest átalakult a legolcsóbb Magyarországon kapható új autók toplistája, de a dobogón változás nem történt.
24 óra alatt elkapkodták az előrendelhető Dacia Dustereket Romániában, így a gyártó bővítette a megvásárolható darabszámot.
Az elmúlt 5 év legrosszabb novemberén van túl a magyar autópiac, 2023-ban eddig egyetlen hónapban tudott 10 ezer fölé emelkedni a havi darabszám, ami szintén példátlan.
Ezt a régi fotót látva megdöbbentő, hova jutott mára el a román autómárka. A Dacia bemutatta 3. generációs Duster modelljét, amely a Renault-csoport CMF-B padlólemezére épül.
Több autó állt forgalomba Magyarországon októberben, mint egy évvel korábban - március óta nem volt erre példa.
Komoly akcióverseny kerekedik a magyar autópiacon, több százezres engedményekkel igyekeznek vásárlókat vonzani a kereskedők.
Folytatódik a csökkenés a magyar autópiacon, de a komolyabb mélyrepülés még várat magára a forgalomba helyezési adatok tekintetében.
Számos márkánál komoly árvágásba kezdtek: a Peugeot és a Citroën is több helyet javított az olcsósági versenyben, de a Hyundai is akcióba lendült.
Lefékezett a magyar autópiac, kevesebb személyautó állt forgalomba idén májusban Magyarországon, mint egy évvel korábban.
4 millió forint alatt még mindig lehetetlen új autót vásárolni Magyarországon, a legfapadosabb, legolcsóbb modell is jóval többe kerül ennél.
Az első negyedévben több személyautó állt forgalomba Magyarországon, mint az előző év azonos időszakában - derült ki a Datahouse adataiból.
A körkérdésünkre válaszoló márkaképviseletek többsége arról beszélt, hogy manapság a népszerű modelleket akár 2-3 hónapos határidővel is le tudják szállítani.
Bár a modellek listáját egyelőre az S-Cross vezeti, de a verseny igen keménynek ígérkezik 2023-ban. Ez lesz az az év, amikor lenyomják a Suzukit?
Magyarország kedvenc autója 2022-ben a Suzuki S-Cross volt, de mint az összesítésekből kiderült, Európában igencsak más a helyzet.
Januári olcsó, új autó körképünk elég komor képet fest: ma már 4,5 millió forint is kevés ahhoz, hogy egy élhető, új autót vásárolhassunk Magyarországon.
A márkák között szoros volt a verseny, de végül a Suzuki megelőzte a Toyotát, és immár sokadik éve piacvezető Magyarországon.
Csaknem tízmillió forintot kell leszurkolnia annak, aki ezt a hibridet szeretné megvásárolni.
Ilyen sem minden nap történik: egy új autó listaára csökkent Magyarországon. Ugyanis a Dacia most lefaragott az elektromos Spring árából.
A kínaiak árban igyekeztek a versenytársak alá lőni, de mindez hogyan viszonyul a portéka minőségéhez?
A német autóklub a mérései során sok esetben talált eltéréseket, pedig a legtöbb vásárló esetében az egyik legfontosabb szempont az, hogy mekkora a csomagtér.