Japánban ma tették közzé az áprilisi újautó eladási listákat, melynek példa nélküli módon egy hibrid modell végzett az élén. A legolcsóbb hibridként hirdetett Honda Insight-ból 10481 darab talált gazdára az elmúlt hónapban, amivel a benzines és a dízel modellek közül sem talált legyőzőre.
A Honda úgy tervezte, hogy méltó vetélytársat állít a bel- és külföldön egyaránt a legnagyobb konkurenciának tartott Toyota Prius-nak, így született meg az Insight. Bár a hagyományos meghajtású autók az alkalmazott technológiának köszönhetően olcsóbbak, az új hibrid mégis kelendőbbnek bizonyult az országban.
A Japánban 19 ezer dollárnak megfelelő jenért kínált autó listaára 800 dollárral alacsonyabb, mint az amerikai vételár. A Japán Automobil Szövetség is kiemelkedőnek értékelte a 10 ezer feletti eladást egyetlen hónap alatt. Az elnök mérföldkőnek nevezte, hogy első alkalommal végzett egy hibrid az eladási listák élén.
A Honda nem ülhet a babérjain, mivel a Toyota rövidesen piacra dobja a ráncfelvarráson átesett Prius-t, ami nagyobb méreténél fogva ugyan drágább lesz, de mégis a legnagyobb versenytársnak tekinthető.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza