A színe miatt kék kártyaként emlegetett Európai Egészségbiztosítási Kártya érvényessége idén év elejétől megváltozott.
Az elmúlt 20 év alatt közel 800 ezer esetben nyújtott segítséget bajba jutott magyarországi ügyfeleinek egy biztosító. A statisztikák szerint a legtöbben azért fordulnak a szolgáltatóhoz, mert külföldi útjuk során balesetet szenvednek vagy megbetegszenek.
Az céghez az elmúlt két évtizedben közel 2 millió ügyben telefonáltak ügyfelei. Az esetek nagyobbik részében információt kértek, mintegy 800 ezer esetben azonban gyors segítségnyújtásra is szükség volt - írja közleményében a Europe Assistance Magyarország.
Váratlan kiadásod keletkezett? Használd a Pénzcentrum hitelkalkulátorát!
Az adatok azt mutatják, hogy egyre gyakoribb, hogy az ügyfelek akkor veszik igénybe az asszisztencia-szolgáltató cég segítségét, ha külföldi utazás során egészségügyi problémájuk adódik, balesetet szenvednek vagy betegek lesznek. 2018-ban hasonló ügyekben több mint 103 ezer esetben kértek és kaptak segítséget a biztosító, ami az összes tavalyi segítségnyújtás több mint 52 százaléka. Az ilyen jellegű megkeresések száma növekszik, 2003-ban például a segélyhívások közül még alig minden 5. származott külföldi utazás során bajba jutott ügyféltől.
2018-ban több mint 196 ezer esetben, azaz, naponta átlagosan több mint 537-szor történt valamely területen segítségnyújtás. A 196 ezer esetből az egészségügyi ellátással kapcsolatos segélyhívások mellett az otthonnal, lakással kapcsolatos vészhelyzetek miatt segítséget kérők voltak többségben, ezt követik a gépjárművel kapcsolatos esetek. A lakásban történt meghibásodások, problémák miatti hívások az összes hívás 20 százalékát, míg az autók meghibásodása miatti kérések az összes esetszám 18 százalékát tették ki. Figyelemre méltó, hogy csak a tavalyi évben 5307 esetben jelentettek poggyásszal kapcsolatos kárt az ügyfelek, így az év minden napjára majdnem 15 ilyen jellegű segítségnyújtás jutott.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében