Tavasszal megsokszorozódik a közutakon a traktorok száma, hiszen a vetési munkálatok még tartanak.
Tovább emelkedett a kötelező biztosítás díja. Éveken át folyamatosan csökkentek a tarifák, most viszont fel kell majd készülni az akár 30-40 ezer forintos biztosításokra - írja a Világgazdaság.
Akár rekordot is dönthet idén a kötelező felelősség-biztosítások (kgfb) átlagdíja, ha olyan ütemben drágul tovább a szolgáltatás, mint az év első heteiben. A Netrisk kgfb-indexe szerint a múlt héten 31 499 forintos átlagos éves díjjal kötöttek biztosítást az autósok, ez csaknem 43 százalékkal magasabb a tavaly ilyenkorinál.A CLB Független Biztosítási Alkusznál még magasabb az idei átlagtarifa, meghaladja a 35 ezer forintot. A legdurvább, 40-100 százalékos díjnövekedés az elmúlt 12 hónapban a nagy haszongépjárműveknél volt. Harmincezer forint fölött a Magyar Nemzeti Bank (MNB) adatai szerint utoljára 2009-ben volt a kötelező díja, a legmagasabb tarifát 2007-ben fizették ki az autósok, átlagosan 35 120 forintosat.
A CIG Pannónia EMABIT hirdet ugyan díjat, de évek óta kiárazza magát a piacról, a hagyományosan olcsónak tartott Astra csődbe ment, a szintén olcsónak számító Köbe pedig a jegybank intézkedése miatt egyelőre nem köthet új szerződéseket. Szabó Imre, a Groupama gépjármű-biztosítási főosztályvezetője szerint az utolsó hivatalos, 2015. III. negyedéves adatok alapján az átlagdíj 22 204 forint volt.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Fontos döntést kell meghozni a nyugdíjjal kapcsolatban
- Világrekorder viadal kezdődik a Balatonon
- Lehet számolgatni a Superchargereknél
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket