Egyesítette erőit két hazai ingatlaniroda, mostantól keresztértékesítés is lesz náluk a lakások és házak terén.
A magyar lakóingatlanok biztosítási díja az ingatlan méretén felül attól is függ, hogy a fővárosban, vagy vidéken van. Egy új kutatásból kiderült, átlagosan hol, mennyit kell fizetni érte.
A három - 100, 70 és 50 m² - vizsgált lakóingatlan méretben a budapestiek fizetik a legtöbbet ingó- és ingatlan vagyonuk biztosításáért: éves szinten 17 000 forintot egy 50 m²-es lakásért és 23 000-et egy 100 m²-es házért. Ugyanez egy vidéki nagyvárosban 13 000, illetve 17 500 forintba kerül - áll a Genertel legújabb elemzésében. A cég tapasztalatai szerint népszerűek a kiegészítő biztosítások, a lakásbiztosítások 40 százalékához igényeltek.
Ezen belül a három, leggyakrabban - közel 40 százalékban - választott kiegészítő csomag: a vízkár- (tartalmaz: vízveszteség költség, dugulás elhárítás térítés, szolgáltatás kimaradás bizt.), a beázás, valamint az utcai rablás esetére kötött csomagok.
Egy korábbi felmérésben az is kiderült, hogy alapjában elégedettek vagyunk a lakásbiztosításunkkal: a megkérdezettek közül azok, akik rendelkeznek lakásbiztosítással, közel 70 százalék állította azt, hogy tisztában van a lakásbiztosítása díjával, illetve a szolgáltatásaival, lévén, hogy azt nemrég kötötte vagy éppen ellenőrizte. A fennmaradó 30 százalék nem szokta nézni a díjakat, nem foglalkozik a biztosításával.
Még ha kicsivel is, de többségben vannak azok, akik lakásbiztosításuk díját megfelelőnek tartják, 46 százalék viszont örülne némi csökkenésnek.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát