Egy brazil nő kedden egy bankfiókba tolta nagybátyja kerekesszékben, hogy hitelt vegyen fel a nevében.
Térítésmentes, elsősorban a családalapítás előtt álló férfiakat célzó meddőségi szűrőprogram indításáról írt alá megállapodást az Egyházi Kórházak Egyesülése és a Merck Kft. A szűrőprogram szervezői közleményükben azt írták, hogy a legfrissebb kutatások szerint minden hetedik nemzőképes korú magyar házaspár meddő, a meddőség mögött fele-fele arányban állnak a nők és a férfiak egészségügyi problémái, ám a férfiak ezzel elvétve vannak tisztában.
Az Egyházi Kórházak Egyesülése megbízásából, a Merck Kft. támogatásával készült kutatásból az derül ki, hogy miközben a meddőség a 21. század egyik jelentős társadalmi kihívása, a magyar fiatalok 82 százaléka nem gondolja, hogy egészségügyi akadályai lehetnek a családalapításnak. A megkérdezettek 78 százaléka nem tartja fontosnak az esetleges kezelhető meddőség megállapítására szolgáló szűrővizsgálatokat.
Az Egyházi Kórházak Egyesülése feladatának tekinti, hogy támogassa a magyar családokat a sikeres családalapításban, elsősorban a megfelelő időben és alapossággal elvégzett szűrésekkel, hiszen az időben felismert, kezelhető egészségügyi problémák megoldásával családok ezrei kaphatják vissza az esélyt a gyermekvállalásra.
Kitértek arra: a Betegápoló Irgalmasrend Budai Irgalmasrendi Kórházban a Keresztény Anyasági Központ projektnek köszönhetően másfél éve a Magyarországon elérhető legmodernebb technológiával végeznek andrológiai szűréseket, a program a Merck Kft. támogatásával most szélesebb kör számára is elérhetővé válik, száz magyar férfi végeztetheti el ingyen a gyermekvállalását támogató vizsgálatokat, szűréseket.
A szűrést követően a páciensek rendelkezésére állnak a kórházi háttér nyújtotta lehetőségek a kiszűrt egészségügyi problémák kezelésére, gyógyítására - tették hozzá.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az osztrák parlament zöld jelzést adott a 30 kilométeres sebességkorlátozásnak
- Nem volt sok közös pont az EU-csúcson
- A friss adatokból kiderül, hogyan is áll most az iskolaőrprogram
- Ez az ugrás életet mentett az M0-son - hajmeresztő videó
- Furcsa szünetre megy jövő hét után a Fővárosi Közgyűlés
- A Real Madrid csak ezzel a taktikával juthatott tovább