A Warner Bros. Discovery 2024. április 18-án megerősítette az új szolgáltatására vonatkozó előfizetési információkat.
Sok szó esik arról, hogy milyen elhízottak a magyarok, de a lenti térkép még akkor is sokkoló, ha ezt egyébként tudjuk. Testtömegindex (BMI) alapján a magyaroknál csak a britek és a máltaiak vannak jobban elhízva az EU-ban, de ugye az Egyesült Királyságnak hamarosan búcsút intünk, úgyhogy Magyarországé lesz az EU zsírezüstje.
Elhízottnak lenni nem esztétikai, hanem egészségügyi kérdés. Ha valaki elhízott, akkor nagy eséllyel alig mozog, a sportmentes, kövér életmód pedig megnöveli különböző betegségek, elsősorban a szív-érrendszeri kórképek kialakulásának kockázatát.
A testtömegindex jó mérőszám arra, hogy mennyire van valaki elhízva. Kiszámolni elég egyszerű, a testsúly kilóban kifejezett értékét kell elosztani a magasságunk méterben kifejezett értékének négyzetével. Egy 80 kilós, 180 centiméter magas ember testtömegindexe tehát 80 / 1,8ˇ2 = 24,7. A normális érték 18 és 25 között van, 25 és 30 között túlsúlyosnak, 30 fölött pedig már elhízottnak számít valaki. Nézzük, hogy áll Magyarország a népek zsírtengerében, azaz mekkora része számít a lakosságnak elhízottnak.
Igen, ahogy fent már jeleztük, az aranyérmes Málta és az ezüstérmes Egyesült Királyság után mi, magyarok következünk az EU-s zsírrangsorban. 2019 tavaszán viszont a britek valószínűleg kilépnek az EU-ból, így ha nem változik meg drámaian a helyzet (mondjuk a litvánok nem kezdenek el durván kajálni), akkor bizony jövőre meglehet a zsírezüst.
Amennyiben viszont az USA tagállamait is bevesszük a veresenybe, akkor sehol sem vagyunk, a top10-ben csak Észak-Amerikából lehetett bekerülni.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó