Becslések szerint meghaladja a 650 ezret a Magyarországon közlekedő segédmotoros kerékpárok száma, ezek közül azonban kevesebb mint 300 ezerre kötöttek kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást (kgfb).
Közel 2 millió január 1-én forduló kötelező gépjármű-felelősségbiztosításnál (kgfb) kedden hirdetik ki a jövő évi díjakat. Nem árt felkészülni a díjemelésre.
Noha az idén már az autósoknak csak mintegy 40 százaléka érintett az év végi kampányban, a váltók száma újra megközelítheti a tavalyi szintet. Mivel várhatóan a még az Astránál maradó 30-40 ezer autós többsége is ebben az időszakban keres majd másik biztosítót kötelezőjéhez - vélik a Netrisk.hu-nál.
- véli Sebestyén László, a Netrisk.hu vezérigazgatója. - Újdonság, hogy egy, a tavaly az élmezőnyben végző biztosító nem is hirdetett külön tarifát a kampányra, és bár a kedvezmények struktúrája érdemben nem változott, idén az is előfordul, hogy a január elsejei évfordulóhoz nem kedvezmény, hanem pótdíj kapcsolódik.
A kampányban biztosítást váltó autósok célja tehát idén a díjemelés mértékének mérséklése lehet, amit idén is elsősorban a kármentes vezetéssel, illetve egyidejű casco- vagy lakásbiztosítás megkötésével járó kedvezménnyel tudnak elérni. További jelentős díjcsökkentő tényező maradt a személyautók esetében az éves díj egyösszegű befizetése, a bankszámláról történő utalás, illetve az elektronikus kommunikáció vállalása a biztosítóval. Ezekre a kedvezményekre idén a korábbinál is nagyobb hangsúlyt helyeződhet, hiszen együttes alkalmazásukkal akár 40-50 százalékos díjkedvezményt is el lehet érni.
A közelmúltban bajba került Astra biztosító ügyfelei közül 30-40 ezren még mindig nem döntöttek arról, mely biztosítóhoz kötik át kötelezőjüket. Közülük azoknak is érdemes lehet az év végi kampányban kalkulálni és adott esetben váltani, akiknek eredetileg csak később lenne esedékes az évfordulójuk (számukra a vonatkozó jogszabály erre lehetőséget nyújt). Fentiek miatt az idei kampányban biztosítást váltók száma akár újra megközelítheti majd a tavalyi szintet.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Korrupt boncmestereket kapcsoltak le a rendőrök
- Kaiser Ferenc: a mérsékelt izraeliek nem Iránt féltik, hanem az amerikai fegyvercsomagot
- Az iráni elnök egyelőre nem köti Izraelhez a hajnali akciót
- Lázár János döntött: szétrobbantották a MÁV központját
- Kiderült, mikor indul az új otthonfelújítási program
- Mégsem a luxusüzlet kirablóit fogták el, újabb fordulat az ügyben