Az elmúlt években megugrott a bankkártyás és átutalási forgalomhoz kötődő visszaélésekből eredő károk értéke Magyarországon.
Történelmi mélypontra, 50 százalék alá csökkent tavaly a biztosítótársaságok kárhányada, vagyis két forint bevételre kevesebb mint egy forint kifizetés jutott - írja Világgazdaság.
A Magyar Nemzeti Bank adatai alapján a biztosítók kárráfordítása 2018-ban 509,7 milliárd forint volt, 7 százalékkal kevesebb az előző évinél. A szektor díjbevétele viszont 7,1 százalékkal 1024,1 milliárd forintra nőtt tavaly. A lap szerint a tavalyi kárráfordítási adatok javulását elsősorban az életbiztosítási ág kárkifizetéseinek drasztikus csökkenése magyarázza: az üzletágban 2018-ban 86,3 milliárd forint kifizetés történt, szemben a 2017. évi 108,5 milliárd forinttal. Az életági díjbevételek 3,5 százalékkal emelkedtek tavaly, és a szerződések száma is nőtt. Az üzletági kárhányad 64,7 százalékra csökkent az előző évi 77,5-ről.
A nem életágban a díjbevételek 10,5 százalékkal emelkedtek 2018-ban, eközben a kárkifizetések csak 5,2 százalékkal nőttek. Ennek az üzletágnak a kárhányada 36,9 százalékra mérséklődött tavaly az előző évi 38,6 százalékról. A javuló kárhányad szerepet játszott abban is, hogy a biztosítótársaságok adózott eredménye negyedével, 72,88 milliárd forintra emelkedett tavaly a 2017. évi 57,94 milliárdról
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Péntek reggeltől óriási gyorshajtóvadászat kezdődik – itt megtalálja az összes traffipax helyét
- Lépni kellett a banki csalások miatt: átutalási limitet vezet be az OTP
- Este jön a kettős front - időjárás
- Új gomb jön a Gmailben, sokat segít majd
- Van, ahol már pénzért lehet feljelenteni a tilosban parkolókat
- Ezen a sofőrön a szakértők is csak csodálkozni tudtak - videó