Becslések szerint meghaladja a 650 ezret a Magyarországon közlekedő segédmotoros kerékpárok száma, ezek közül azonban kevesebb mint 300 ezerre kötöttek kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást (kgfb).
Még mindig az idősebb korosztályra jellemző a biztosítások kötése leginkább, azonban a fiatalok között is egyre többen gondolnak a hosszútávú jövőjükre. Emiatt a 30 év alatti korosztálynál jelentősen több megtakarítással egybekötött életbiztosítást kötöttek, mint 2014-ben.
A Groupama Biztosító és a GfK Hungária Piackutató Intézet 2015-ös országos, reprezentatív kutatásában azt vizsgálta többek között, hogy milyen vágyaink vannak a jövőnkkel kapcsolatban, és milyen lépéseket teszünk annak érdekében, hogy az eltervezett jövőképünk valóra váljon. Megvizsgálták, hogy az ügyfelek között az egyes korosztályok esetében milyen tendenciák figyelhetőek meg.
A kutatás megmutatta, hogy az emberek kezdik felismerni az öngondoskodás fontosságát, viszont még mindig csak kevesen tesznek érte. A fejekben már ott van a gondolat, hogy szükséges az öngondoskodás, hiszen például a megkérdezettek túlnyomó többsége (92 százaléka) tudja, hogy előtakarékosságra van szüksége a nyugdíjhoz, ugyanakkor a válaszadók több mint harmada (36 százalékának) egyáltalán nincs megtakarítása. Az is elgondolkoztató eredménye a kutatásnak, hogy tíz magyarból heten csak maximum 3 évre tervez előre.
A biztosító 2014-es és 2015-ös folyamatos díjas életbiztosítási kötési adatainak összehasonlítása alapján elmondható, hogy a 30 év alatti korosztály érdeklődése a többi korosztályhoz képest erőteljesebben nőtt a rendszeres díjas megtakarítási életbiztosítások iránt.
- mondta el Garamvölgyi Zoltán, a Groupama Biztosító élet- és bankbiztosításért felelős ügyvezetőigazgató-helyettese.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- A dél-koreai kormány kénytelen volt engedni a tiltakozó orvosoknak
- Remény csillant egy harminc éve húzódó konfliktus lezárására
- Nagy valószínűséggel vége Hanga Ádám szezonjának
- Trump-per: felgyújtotta magát egy ember a bíróság épületénél – videó
- Az óvóhelyre kellett menekíteni Kijevben a német gazdasági minisztert
- Jelentős esemény Nicole Kidman pályafutásában