Jelenleg egyszerre több, mint 20 féle allergén virágpora található meg a levegőben, többségük országosan tüneteket okozó koncentrációban.
A befizetések összege még a munkáltatói befizetések visszaesése ellenére is 2,6 százalékkal növekedett, míg a kifizetések összege több mint 5 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi összeget OTP Egészségpénztárban. A kifizetések növekedésében egyre nagyobb szerepet játszanak az egészségügyi ellátások és szűrések, a lakáshitel támogatása valamint gyermek születéséhez és neveléséhez kötődő ellátások is.
Az egészségpénztár 2019-ben, még a rekordévnek számító 2018-nál is jobb évet zárt, ha a pénztárhoz érkező befizetések összegét nézzük. Amíg két évvel ezelőtt 10,9 milliárd forintot tettek félre a pénztártagok és munkáltatóik az egészségükkel kapcsolatos költségekre, addig a tavalyi év folyamán ez az összeg 11,81 milliárd forintra emelkedett. A bővülés elsősorban az egyéni befizetéseknek köszönhető. Az elmúlt 12 hónap során a pénztár tagjai több mint 9 milliárd forintot fordítottak egészségügyi öngondoskodásra, ami 28 százalékos bővülés az egy évvel korábbi eredményekhez képest.
A munkáltatói befizetések, elsősorban a kedvezőtlen Cafeteria jogszabályi változások következtében 45 százalékkal csökkentek. A hazai munkáltatók összesen 2,1 milliárd forinttal járultak hozzá dolgozóik egészségügyi öngondoskodásához. Studniczky Ferenc, az egészségpénztár ügyvezető igazgatója az eredmények kapcsán a pénztár erőfeszítéseit emelte ki:
Az egészségpénztár több mint 260 000 tagja a tavalyi év folyamán összesen több mint 10,3 milliárd forintot használt fel megtakarításaiból. Ez 5,7 százalékos bővülés a 2018-as eredményekhez képest. A legnagyobb összeget továbbra is a gyógyszervásárlásra, magánegészségügyi költségekre, illetve gyógyászati segédeszközökre fordították a pénztártagok, ugyanakkor egy év alatt 37%-al bővült az úgynevezett önsegélyező szolgáltatások, többek között a születési támogatás, vagy éppen a lakáshiteltörlesztés igénybevétele is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Komoly bírságot kapott az egyik hazai bank
- Eddig közel 400 ezer ajánlóívet igényeltek a jelöltek és jelölőszervezetek
- Dél-Magyarországon is egyre gyakrabban bukkan fel egy emberre is veszélyes galandféreg
- Babos Tímeáék döntősök Rouenban
- Andrej Babis: az illegális migráció rákbetegség, az uniós paktum nem gyógyítja
- Nagy Márton: önfenntartó társasággá kell válnia a Magyar Postának