Becslések szerint meghaladja a 650 ezret a Magyarországon közlekedő segédmotoros kerékpárok száma, ezek közül azonban kevesebb mint 300 ezerre kötöttek kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást (kgfb).
Az egészségbiztosítási piac fellendüléséhez elengedhetetlen, hogy megfelelő színvonalú egészségügyi szolgáltatók legyenek a piacon. Kicsi azonban az esély arra, hogy a most épülő magánkórház önmagában fordulatot hozzon a piacon - írja a Világgazdaság.
Habár jövő év elején megnyílhat a legújabb magánkórház rendelőintézete, a kórházi részleg pedig 2016 közepén, a szolgáltatásfinanszírozó egészségbiztosítások látványos fellendülésére mégsem számít mindenki. Ezek azok az egészségbiztosítások, amelyek az egészségügyi szolgáltató számára térítik meg a biztosított kezelésének, vizsgálatainak költségeit.
Pedig szolgáltatást finanszírozó egészségbiztosításokra 2012 óta jár kedvezmény, a cégek adó- és járulékmentes juttatásként köthetnek ilyet a dolgozóikra. A biztosítók közül többen is arra számítottak, néhány éven belül több tízmilliárd forintos üzletággá fejlődhet fel a piac, az új termékekkel viszont eddig senkinek sikerült piacot robbantani.Az elmaradt növekedés egyik oka az egyik biztosító szerint az, hogy
Sokan vannak azok is, akik nem akarnak a kötelező egészségbiztosítási járulékon túl további biztosítási díjat fizetni. Pedig igény lenne erre a szolgáltatásra, hiszen az állami egészségügyi ellátásról a lakosság véleménye lesújtó.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml