A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
Érdekes folyamatokkal találkozhatunk az idei évben a magyar internetes vásárlásoknál. Szakértők azt jósolják, hogy csökken azoknak a száma, akik először vásárolnak a világhálón, és újfajta átvételi módok előretörésére is számítanak.
Kutatások szerint átalakulnak a magyarok netes vásárlási szokásai.
Az idei év több fontos változást is hozhat:
- még mindig gyors ütemben nő az online kiskereskedelem
- a vasárnapi zárva tartás miatt is egyre többet vásárolunk online
- csökken azok száma, akik először vásárolnak a neten
- így inkább a rutinos online vásárlókon múlik, hogyan fejlődik tovább ez a szektor
- az szinte biztos, hogy komolyabb külföldi terjeszkedésbe nem kezd majd egyik nagy magyar webshop sem
- átalakul a logisztika, azaz a kiszállítás
- a bolti átvétel még mindig fontos,
- de egyre erősödik az átadópontok (például a Postapontok) szerepe
- kérdés, mi lesz a futárszolgálatokkal: ők is nyitnak átvevőpontokat
Tovább erősödik az online értékesítés szerepe
A karácsonyi szezont követően, az év első negyedévében jelentősen visszaesett a forgalom, ugyanakkor éves összehasonlításban mintegy 16 százalékos bővülés figyelhető meg az online kiskereskedelem 6 legnagyobb szektorában. Ez a bővülés kismértékben meghaladja a teljes online kiskereskedelem 2014-es növekedési mértékét - derül ki a derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös felméréséből..
A január és március közötti időszakban a 6 szektor, együttesen több mint 30 milliárd forint forgalmat ért el, mely a magas növekedési ütemet, a pozitív várakozásokat és a vasárnapi boltbezárás hatásait figyelembe véve a második negyedévben várhatóan már 40 milliárd forint fölé is emelkedhet.
A GKI Digital egyébként összesítette a legnagyobb netes kereskedőket is: a 10 legnagyobb e-kereskedő összesített online értékesítésből származó árbevétele tavaly meghaladta az 50 milliárd forintot, melyhez együttesen közel 3 millió vásárlás társult.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml