A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
Sok vásárló "ügyeskedik" a magyar boltokban: nem csak a karfiol levelét tépik le, hanem az eperbe is belekóstolnak.
Érdekes fogyasztói szokásokról ír a delmagyar.hu. A boltokban sok vevő trükközik a mérlegeléskor, letépik a karfiol levelét, leszakítják a banán csutkáját.
A Tescónál a lapnak elmondták, vásárlóik elsődlegesen a felhasználásra nem kerülő zöld részeket szokták eltávolítani a darabáras zöldségekről, gyümölcsökről. Lédig termékek esetében viszont nem tapasztalták, hogy a vevők spórolás céljából eltávolítanák ezeket a részeket.
Fodor Attila CBA kommunikációs igazgatója ugyanakkor elmondta, náluk erősödik ez a jelenség: letépi a vevő a karfiolnál tartozéknak számító húsos, szép, zöld leveleket. Hasonlóan fontos problémának tartja az áruházlánc, hogy a vásárlók fogyasztanak a termékből. Nem arról van szó, hogy egy láda eperből vagy cseresznyéből egy-egy szemet bekapnak, hanem megbontják a földieper átlátszó műanyag egységcsomagolását, kivesznek belőle és ügyesen visszapattintják. A szőlőt is egyre inkább szemezgetik a CBA üzleteiben.
Tenni sokat nem lehet ellene, a biztonsági személyzet figyelmét tudják felhívni arra, hogy diszkrétem figyelmeztessék a vásárlót, ha nem rendeltetésszerűen használja az áruházlánc zöldség- és gyümölcsosztályát. Figyelmeztető táblát is elhelyeznek ebbe a témában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát