A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
A Tesco véglegesített egy megállapodást, amely szerint az áruházaikban el nem adott ételeket jótékonysági célokra ajánlják fel. Az áruházlánc a tervek szerint 2017. végére 5000 helyi jótékonysági szervezetnek adja az ételeket Nagy-Britanniában.
A legfrissebb adatok szerint az áruházakban és elosztóközpontokban 55 400 tonna élelmiszert dobtak ki 2015-ban. Már korábban is kísérleteztek az étel felajánlásával: a Community Food Connection nevű programban hat hónap alatt 14 áruházból 22 tonna ételt osztottak szét, ez 50 ezer étkezésnek felel meg.
A jótékonykodás először a nagyobb városok áruházaiban kezdődik (Manchester, Birmingham, Southampton and Portsmouth), idővel pedig az összesben így működik majd. Az áruházlánc a FareShare FoodCloud nevű programot használja az ételek elosztására.
Magyarországon egyébként 2015 óta nem dobja ki az élelmiszert több Tesco sem, megállapodtak a Magyar Élelmiszerbankkal. Így például az Esztergom-Belvárosi Plébánia a Magyar Élelmiszerbank alvállalkozójaként az esztergomi TESCO-ból tavaly május óta már harminc tonna ételt hozott el és osztott ki.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Karsai Dániel: ha engedélyezett lenne az eutanázia, most akkor sem élnék vele
- Újra bejárja Magyarországot a Google
- Fontos üzentet küldött a lakosságnak az Államkincstár
- Orbán Viktor: eljött az idő, hogy Budapest után Brüsszelben is megmentsük a szabadságot
- Momentum-programbemutató: üzenet Magyar Péternek és a DK-nak
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó