Május 28-án, kedden 10 órakor nyitja meg kapuit a Primark a budapesti Arena Mallban.
A GfK POS Tracking adatai azt mutatják, hogy a legutóbbi 2012-es labdarúgó-Európa-bajnokság idején tapasztaltakkal ellentétben idén hónapról hónapra egyenletesen növekednek a lapostévé-eladások. A piackutató szakemberei júniusra további növekményt valószínűsítenek. A bővüléshez mind a tradicionális, mind pedig az online kereskedők hozzájárultak.
Magyarország részvétele a közelgő labdarúgó-Európa-bajnokságon nem hagyta érintetlenül a hazai lapostévé piacot. Az első öt hónapban mért eladások a tavalyi év azonos időszakához képest csak minimális mértékben növekedtek. Az idén első alkalommal április elején - az első nagy kuponnapokhoz köthetően - ugrott meg az értékesítés, majd ezt követően - az előző, 2012-es EB idejéhez hasonlóan - május első két hetében ismét csúcsra járt.
A legutóbbi EB alkalmával, 2012-ben kicsit későn indult be a piac: akkor márciushoz képest április stagnált, majd májusban egy csapásra 49 százalékkal nőttek a darabszámos eladások. Ezzel szemben 2016-ban már az április hónap is szépen teljesített a márciusi eladásokat 12 százalékkal meghaladva, majd májusban - ezt túlszárnyalva - további 15 százalékot tudott növekedni a mennyiségi értékesítés. Így az eladott darabszámok havi eloszlása egyenletesebben alakult.
A növekedéshez mind a tradicionális, mind az internetes kereskedők hozzájárultak, bár ez utóbbiak jelentősége 2012-höz képest dinamikusan erősödött. Az idei év folytatását latolgatva praktikus a 2012. évi tendenciákból kiindulni: a legutóbbi EB idején a júniusi hónap további növekedést hozott májushoz képest. Várhatóan így lesz ez idén is és tovább folytatódik júniusban a piaci fejlődés, ami összességében hozzájárul ahhoz, hogy bővüljön, illetve megfiatalodjon a lakossági tévékészülék állomány.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Váratlan fordulat a virágzó kínai–orosz kereskedelemben
- Ki kellett üríteni egy budapesti iskolát, több tucat gyerek lett rosszul
- Ráéreztek a pénzügyőrök: 17 milliós fogás egy román teherautóban
- Szakértő: egy árstopnak most nem kellene üzemanyaghiányt okoznia
- Szöul keményen odaszólt Phenjannak
- Átment az amerikai szenátuson a 95 milliárd dolláros háborús segély