Az élelmiszerbolti vásárlás során elkerülendő leggyakoribb illetlenségek közé tartozik a bevásárlókocsik parkolóban hagyása,
Te elgondolkodtál már azon, miért oda jársz vásárolni, ahova általában szoktál? Neked az ár, a választék, vagy a bolt közelsége a legfontosabb? Esetleg mindez egyben? Mutatjuk, hol vásárolnak legszívesebben a magyar háziasszonyok.
Néhány héttel ezelőtt megjelent, "Ettől pörög úgy az Aldi és a Lidl: ez a diszkontok titkos trükkje" c. cikkünkben szavazásra buzdítottuk olvasóinkat. Arra voltunk kíváncsiak, ki, hol szeret leginkább napi fogyasztási cikkeket vásárolni. Kérdésünkre több mint 43 ezren (!) reagáltak.
Az eredmények alapján megállapítható, hogy magasan a Lidl a magyar vásárlók kedvence, de sokan szeretik az Aldit, a Tescót, a Spart és az Auchant is. Összességében pedig kijelenthető, ha teheti, akkor ebben az 5 láncban vásárol legszívesebben a magyarok 81 százaléka.
Na persze a kedveltségi lista mit sem ér az üzletláncok lefedettségének ismerete nélkül. Nos, e szerint annak ellenére végzett a Lidl a kedveltségi rangsor élen, hogy üzletszámát, illetve 2015-ös árbevételét tekintve jócskán elmarad a versenytársaktól; de hasonló a helyzet, az Aldinál is.
A trend tehát jól mutatja, hogy a vásárlók előnyben részesítik a klasszikus tradíciókkal rendelkező, de már a modern ígényekre specializált diszkontláncokat. Kíváncsiak lennénk, mi lenne, ha a kormányzattól zöld lámpát kapna ezen üzletláncok, nem titkolt expanziós politikája.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza
- Rémes hír látott napvilágot Szoboszlai Dominikról, de…
- Európa-liga élőben: csodát kellene tennie a Liverpoolnak a továbbjutáshoz
- Egyedülálló intenzív képzést indít a Mathias Corvinus Collegium a jövő vezetői számára
- Leomlott az egykori koppenhágai tőzsde főhomlokzata