Az Aldi, globális diszkont szupermarketlánc, forradalmasítja az élelmiszer-kiskereskedelmet az ALDIgo bevezetésével.
A SZÉP-kártya az egyetlen cafeteriaelem, amely egyelőre marad a kedvező adóterhekkel. A nagy adókülönbség viszont sokak szemét bántja. Tervezik az adótörvény változtatását, aminek a SZÉP-kártya lehet az áldozata - írja a Világgazdaság.
A cafeteria-rendszer jövő évi változásaiban egyedül a SZÉP-kártyára fizetett maximum évi 450 ezer forint maradt meg a kedvező adóteherrel adható juttatások között. Míg itt (az évi százezer forintos készpénzjuttatással azonosan) a munkáltatónak 34,5 százalékos adót kell fizetni, addig a többi hagyományos cafeteriaelem esetén emelkedik az adó.
Az Erzsébet-utalvány, az üdülési szolgáltatás, a munkahelyi étkeztetés, az iskolakezdési támogatás, a helyi utazási bérlet, a képzési költségek átvállalása vagy az önkéntes pénztári munkáltatói hozzájárulás után mind-mind közel 50 százalékos adót kell fizetni. Ami persze annyit jelent, hogy ezek a lehetőségek nem szűnnek meg, de jóval kevésbé éri majd meg őket igénybe venni - azért is, mert közben számtalan adómentes juttatással is kiegészült a rendszer. Az adókülönbség viszont azoknak a szolgáltatóknak biztos nem tetszik, amelyek a SZÉP-kártya piacán nem, de a többi juttatásén jelen voltak - vagyis sokan keresik az érvet ennek megszüntetésére.
Az átalakítás lehetőségét is kinyitja, hogy a kabinet újra szeretné írni az összes adójogszabályt. Tállai András a Nemzeti Adókonzultáción jelentette be, hogy az adózás rendjéről szóló törvény egyszerűsítése után az alanyi szabályokat is szeretnék új formába rázni, hogy azok logikusabbak és áttekinthetőbbek legyenek (hiszen folyamatosan változtattak a paragrafusokon). Ez azonban alkalmat ad arra, hogy a cafeteria-rendszert is másként rakják össze - akár 2018-tól is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Szerződést hosszabbított kapusával a szegedi kézilabdaklub
- Oeconomus kiszámolta, mi az olimpikonná válás ára
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György