15 °C Budapest

Egy vagyont elherdálnak: így vásárolnak kozmetikumokat a magyar nők

2016. május 1. 12:00

A magyar nők 55 százaléka havi legalább 2500 forintot költ szépségápolási termékekre, 15 százalékuk pedig 5000 forintnál nagyobb összeget szán erre.


Az ár, az illat és az összetevők alapján választanak legfőképpen szépségápolási terméket a magyar nők - derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC Piackutató 500 fő megkérdezésével idén ismét elvégzett friss reprezentatív felméréséből.

Az árat a válaszadók 86 százaléka jelölte meg fontos vagy nagyon fontos szempontként, az illatot/textúrát 84 százalék, míg a termék összetevőit 65 százalék tartja az egyik kardinális döntési szempontnak a szépségápolási cikkek, kozmetikumok kiválasztásánál. Érdekesség, hogy a termék csomagolása, kinézete csak a magyar nők 31 százalékának döntését befolyásolja jelentősen - legalábbis saját bevallásuk szerint. Ennél fontosabb szempontnak számítanak számukra a válaszaik szerint a különböző védjegyek (bio, vegán, állatokon nem tesztelt stb..), illetve maga a márkanév, (46, illetve 49 százalékkal).

A magyar nők döntési szempontjai mellett megvizsgálták azt, hogy mennyit költenek szépségápolási termékekre és kozmetikumokra. A válaszokból kiderült, hogy a többség, 55 százalék 2500 forintnál többet költ havonta ilyen árucikkekre, ami gyakorlatilag megegyezik a tavalyi aránnyal. Havi 5000 forintnál többet a megkérdezettek 15 százaléka, míg 10 ezer forintnál többet 4 százalékuk ad ki tusfürdőre, samponra, dezodorra, krémekre és hasonlókra. Érdekesség, hogy a fiatalabb, 18-29 éves korosztályban az átlagosnál nagyobb arányban vannak olyanok, akik 2500 forintnál többet költenek havonta kozmetikumokra.

A magyar nők tudatosságára vall, hogy a szépségápolási cikkek vásárlásánál a választásukat jelentősen befolyásolják az olyan tényezők is, mint a termék összetétele, illetve a rajtuk található különböző védjegyek és jelölések.

NEKED AJÁNLJUK
Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

Egykor kubai textilmunkásoktól volt hangos, most közösségi finanszírozásból újul meg a patinás budapesti gyárépület (x)

A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. március 28. csütörtök
Gedeon, Johanna
13. hét
Március 28.
Nagycsütörtök
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem