A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét.
Vége a pereskedésnek, megegyezett egymással a Heineken Románia és az Igazi Csíki Sört gyártó Lixid Project Kft. A két cég magyar és angol nyelvű közös közleményét a Csíki Sör Manufaktúra tette közzé hétfőn.
- írja a közösségi oldalon a Csíki Sör Manufaktúra.
Hosszú ideje húzódott már a harc az Igazi Csíki Sört gyártó Lixid Project Kft. és a Heineken Románia között. Az egész onnan indult, hogy a Heineken beperelte az Igazi Csíki Sör gyártóját, mert úgy vélte, hogy a gyártó ellopta a szellemi tulajdonát. A holland multinacionális cég 2003 óta rendelkezik a Csíkszerdában gyártott Ciuc premium (Csíki prémium) sörmárkával, amelyet az erdélyi magyarok csíki sörként emlegetnek. 2014 novemberében azonban megjelent a piacon a Csíki Sör Manufaktúra terméke, az Igazi Csíki Sör, amely számára a gyártó Lixid Project Kft. szerzett romániai és európai jogi védelmet.
Az elsőfokú ítéletben a Hargita megyei törvényszék azt állapította meg, hogy a csíkszensimoni sörgyártó tisztességtelen és megtévesztő eszközöket használt az üzleti versenyben, az ítélet szerint 30 napon belül vissza kellett vonnia, és meg kellett semmisíteni az Igazi Csíki Sör néven árult termékeit.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Plusz kis cifraság a történetben, hogy korábban a hungarikum bizottság erdélyi tagja javasolta a márka hungarikummá nyilvánítását, és 2016 december 9-én a spanyolországi Alicantében székelő Európai Márkahivatal másodfokon is a Lixid Projektnek ítélte a márka használati jogát.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml
- Bejött a Netflix stratégiája, brutális nyereséget könyvelhettek el
- Nem kizárt egy új üzemanyagárstop – a nap hírei
- Németországi kémügy: bekérették az orosz nagykövetet, de nem késett a válasz
- A dél-koreai kormány kénytelen volt engedni a tiltakozó orvosoknak