Egyesítette erőit két hazai ingatlaniroda, mostantól keresztértékesítés is lesz náluk a lakások és házak terén.
Hiába hirdetik lassan 5 éve a Gödön található, egykori Latabár-villát, a mai napig nem találnak rá vevőt. Pedig a trükkös ingatlanos semmitől sem riad vissza, hogy valaki végre beleszeressen a patinás ingatlanba.
Időről időre ismert emberekhez köthető ajánlatok is megjelennek a legfrissebb ingatlanhirdetések között. 2011 óta várja például új gazdáját a Gödön található, egykor a Latabár család tulajdonában álló nagypolgári villaépület. Vevőt azonban a mai napig nem találtak rá.
Úgy sem sikerül túladni rajta, hogy az ingatlanos minden megoldást bevet: a hirdetés(ek)ben például annak ellenére is ragaszkodnak - vélhetően, mint reklámfogás - a híres tulaj említéséhez, hogy az már vagy 40 éve nincs a dinasztia birtokában. Sőt, sajtóértesülések szerint ifj. Latabár Kálmán emiatt jogi lépéseket is fontolgatott már korábban.
Szakértők szerint bár tény, hogy az ismert emberek lakóhelye vonzza a kíváncsi tekinteteket, a "híresség" jelentőségét viszont gyakran maga a híresség - vagy az ingatlanos - értékeli túl, többnyire az ingatlannal együtt. Ilyenkor pedig a vásárlók legfeljebb konstatálják a tulaj kilétét, hol örömmel, hol megvetéssel, ahogy ez lenni szokott hazánkban, viszont árfelhajtó hatása aligha van.
A hírességek eladó ingatlanjai maximum a médiában kapnak több megtekintést, mint más, nem "celeb lakások", viszont a komoly érdeklődőknél a korábbi tulajdonos ismertsége már általában egyáltalán nem nyom a latba. Tehát sem árban, sem értékesítési időben nem térnek el ezek az ingatlanok az eladójuk személye miatt a többi ingatlantól.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Fontos döntést kell meghozni a nyugdíjjal kapcsolatban
- Világrekorder viadal kezdődik a Balatonon
- Lehet számolgatni a Superchargereknél
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket