A nyári szezonos munkalehetőségek 2024. április 1. és 2024. augusztus 31. közötti időszakra vonatkoznak.
Folyamatosan növekszik az OKJ-s képzésekre jelentkezők száma. Elsősorban a nehéz egyetemi bejutás és a drága felsőoktatás miatt sikeresek a képzések.
Az elmúlt években folyamatosan növekedett az OKJ-s képzésre jelentkező 18-25 év közötti fiatalok száma - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t a felnőttképzéssel foglalkozó Perfekt Zrt., saját adatai alapján. Növeli a munkaerőpiacon keresett szakmákat kínáló OKJ-s képzések vonzerejét, hogy nehéz államilag finanszírozott felsőoktatási képzésre bekerülni, és emelkednek a felsőoktatási tanulmányok anyagi terhei. A most érettségizők számára az is fontos szempont, hogy plusz felvételi pontot is jelenthetnek az OKJ-s képzések, illetve a megszerzett képzettséggel akár azonnal munkát is vállalhatnak.
A 18-25 éves korosztályban 2010 és 2013 között folyamatos növekedés volt tapasztalható az OKJ-s tanfolyamokra jelentkezők számában. A felnőttképző intézmény elemzése szerint a 2010-es 5 százalékról tavaly már 20 százalékra emelkedett az OKJ-s képzésben résztvevő 18-25 év közötti fiatalok száma, és közöttük kiugróan nőtt az érettségivel rendelkezők aránya.
Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.