A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete a lakossági ügyfelek tájékozódását segítő hitel- és lízingválasztó programot indított el honlapján (www.pszaf.hu). Az első lépcsőben mintegy 50 pénzügyi vállalkozás 400 konstrukciója vált elérhetővé és összehasonlíthatóvá az ingatlanlízing, fogyasztási és jelzáloghitel, a megtakarítás fedezete mellett nyújtott kölcsön és a hitelkártya termékeknél. Rövidesen sor kerül a pénzügyi vállalkozások gépjármű- és számlahiteleinek közzétételére is, 2010 júliusában pedig a hitelintézetek (így a kereskedelmi bankok) több tízezer lakossági hitel- és lízingkonstrukciója is megismerhető lesz a rendszerben.
Az ügyfelek pontosabb tájékoztatását szolgálja, hogy az új internetes termékválasztó programba miniszteri rendeletek előírása alapján kötelező adatokat szolgáltatniuk az érintett pénzügyi intézményeknek - szemben az eddigi, önkéntes információközléssel. Ha a pénzügyi intézmények által közölt kondíciók esetleg jogszabályba ütköznek - például az adott hiteltípus előtörlesztési díjának mértéke magasabb a 2010 márciusától törvényben előírt maximumnál - az adatszolgáltatás alapján a Felügyelet fogyasztóvédelmi vizsgálatot is indíthat.
A termékválasztó programban a hitelek, lízingkonstrukciók mellett az ügyfelek a választást megkönnyítő fogyasztóvédelmi információkat, pénzügyi szótárt, mérlegelendő szempontokat és figyelemfelhívásokat is találnak. Azoknak, akik nem tudják, hogy pontosan milyen típusú terméket keresnek, a döntést megkönnyítendő, több lépcsős segítő program áll rendelkezésre. Ha pedig egy ügyfél számára több konstrukció jellemzői tűnnek megfelelőnek, a kiválasztott termékek összehasonlítását külön alkalmazás segíti.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml